BOoSAAAAAAAAAAAAnnnnnnnnnnnnn

oh my god...boring nyer hidup aku hari nie......tapi takper sekurang-kurangnya aku hidup.....

pagi -pagi di PAGI SUNDAY

alhamdulillah .....bangun pagi2 ...aku masih bernyawa....pukul 10.30pagi baru bgn....mmg kaedahnya di pagi ahad ini mcm tu kot.......terus basuh aper yg patut.....dlm kata lain mandi lerrr......lepas tu makan jap.......hmm aper aku nk bt erk....dh blur skejap mlihat anak2 manusia yg macam setan2 berlari nk kejor bas.....sbb dorunk mmg setan....rosakkan anak orang..so mmg layak panggil setan...hahahaahaha dosa mengumpat sorunk2 di pagi hari ni....tepat pukul 11.11am...( cantik time tu ),..aku msg seseorang tu ...saper seseorang tu.....hehe biar lah rahsia...seorang teman ....dia reply laaa....bukan aper..aku tak mngharapkan dier reply....sbb tau dier tgh sibuk...sajer jer nk menyibukan lagi dier....after dh bermsg2 3 , 4, 5........aku boring balik...aiyohh aper harus ku buat ini.......seh pnjm moto fuckri...( fikri actually ).....jln2 tepi pantai....smpat tngk org memancing.....pelik tul spnjng jalan penuh dgn org memancing......pancing ANAK IKAN kerwwww......aiseehh..ader pertandingan memancing....patut lerwww hulu dunia nie meriah semacam......RM 5000 kalau....menang.....fuh leh bayar yuran nie......nk masuk leh tak..tapi anak ikan laen la sy bagi.....SIAPAKAH ANAK IKAN ituwwww.......jln punya jln..minyak lak nk habis...aiyohhh......dh ler tgh sengkek nie....terus tetiba teringat nk baca doa.....( sblm naek tk ingt lak nk baca doa ).....minta2 smpat ke stesen....ALHAMDULILLAH ...syukur ke hadrat ilahi....sampai gakk ..takut aku kena tolak moto...sanggup aku tahan bas tinggal moto tepi jalan dr tolak....arkkkkkkkkkkkk matiewww.....dh tu aku pergi la kedai pakcik surat khabor tu nk membeli belah akhbar2 di situ..EN akhbar tak diterima ya..hnya akhbar yg nk ku shooping......tapi haraaaammmmmmmmmmm.....ader kosmo jerw.....NST,BM,MM,MA semua dh habis.....aiyoh.....ngomel2 sorunk..dh tngh hari baru nk cari paper...haruslah habis....aper kes org hujung dunia nie baca paper smpai hbis.....baru sedar akan keadaan malaysia yg dh porakk dn poranda nie ker.........


TGH TGH HARI.......

aku msg sean tnya dier....saper yg pergi sana..........pergi mana tuuu...dorunk pergi sg congkak......aku nk ikutttttttttttttttt......tapi apa kan daya.....semangat aku pun tak pergi....takkan aku nk pergi kan......ader kena mengena ker..berangan jer lebih....dia main tarik tali je ....aku yg over..ahhahaahah...dah lepas tu pulak si kimi n amar msg aku......arghh harus kew.....mengajak aku yg berada di hujung dunia ini....after that...terus aku on9 jer lah......tak ym ngan sesaper pun...just on9 ..baca paper....baca blog rakyat malaysia...baca blog paktam......aiyohh....baca blog paktam jer..terus teringat nk balik..paktam mengepost gmbr2 penang......tetiba teringat famili di sana.......nk balik laaaa......



petang-petang


tak tao nk bt aper....aku aper lagi..buka speaker sekuat hati...aku melalak tak hingat dunia nie..mampus la org lain...hahhaaha....actually bukan ader orang pun.............hari ahad wajib la kosong hostel nih......so tanpa perasaan gundah dan gulana aku trus menghawinkan kepala sepuas hatinya.....puas hati........tapi perasaan happy tu kejap je after melihat bilik air bilik gue yg adooooo....dh 2 minggu tak cuci.......mana roomate gue ini......tugas dier kali nie...takper redha jer..aku dh le alergik dgn kekotoran nie.....uweek.....nseb baik KOTOR2 MANJE jer....hahahaahh...dlm masa 15 minit ....dgn meminjam kuasa sailormoon kawan aku.....kejap jer bilik air tu bersinar kembali....leh le aku berkubang lama dlm bilik air tu.......


aku msg la kawang2 aku yg pergi menyeronokkan diri di sg congkak tu.....msg la yama n papa...tapi adooooooooooooo....semua dh hanyut dgn keseronokkan ...terus tak membalas msg2 ituwww...motipnya.......sajer jer malaih nk balas...nk merembes ker......* matila kalau papa ngn yama baca........sorry papa n yama....terlazer plak.....sengaja jer.....jeles nyer pasal.........lepas tu Si DIa msg...huhuhuhu.....happy gak lah.....kembali senyum sumbing sorunk2.......roomate aku ada bilik macam x der bilik jer....adik hafis......next time u must....aper erk..aper aper jer....


Malam-malam.....


malam tak masuk lagi...






No comments: