SeKiAn LaMa

first sekali ...jie nk ucapkan SELAMAT BERPUASA kepada semua pembaca JARI JEMARI MENYUSUN TARI.......masih belum terlambat untuk ku ucapkan...so nk sambut puasa hari tu....aku pulang ke kampung halaman ku...SUNGAI PETANI KEDAH.....bestnyer.....tapi b4 tu ..singgah KL dulu untuk berjumpa dgn kawan2...so 29. 8. 2008 tu dari melaka bertolak jam 6.30ptg smpai tambh tolak jem pukul 9.00 lbh baru smpai....after that dlm paktam dtg amek di puduraya....thank u so much paktam...
'senyum kojie.....tapi gmbr paktam yg di tangkap...hahahah'

kemudian terus pergi mkn PECAL LELE di Ampang.....fuh ..sedepnyer..kmudian singgah jap umah paktam ..kemudian terus meluncur dgn 'baby V ' nyer ker STAR HILL untuk aktivtii berjimba2 dgn kengkawan yg lain..


-sebahagian dr kengkawan yg brdozen2 jumlahnya-


after dh puas berjimba2...esok paginye..aku bergegas ke KLANG .tpi sebelum ke KLang itu...singgah sebentar di KL sentral utk jumpa seseorang ...huhuu aku lewat satu jam dari waktu yg dijanjikan..rasa bersalah sngt..smpai jer terus minta maaf..ntah berapa puluh kali aku minta maaf smpai dier suh stop ..kalau tidak BYE BYE...hehhehe...after that pergi lepak KLCC jap...lepas heart to heart , mind to mind aku terus bergegas menaiki KTM komuter ke klang..smpai klang tak smpart nk rehat...terus bertolak ke KEDAH DARULAMAN.....fuh penatnya....di KEDAH mcm2 aku bt...best sngt...smpai jer ....my mom dh sediakn kek coklat actually not sedia la...dier beli sajork.....thanks mama coz belikan my fav kek....habis stngh kek aku kerjakan....
-lagi setengah dlm perut gue -

so hari2 aku disana smntara tunggu hari pertama puasa dgn mamat ni...nasib baik ada dier..kalau tida
k msti boring blk kedah kali nie.....my best fren .....sayang sangat sama kamu wahai SHIN CHAN....heheh...kalau dier tak balik alamatnyer terperap dlm rumah sajork...nseb bek ader dier...leh mengediks dgn dier...hehehehe

so xtvt yg dibuat...pusing Sg Petani melihat pembangunan yg dibuat PKR......den org UMNO yer....huhuhuhuu....redha sajork slps diperintah PAS...takper...so sin chan dgn bangga nyer bawa aku ke RFC product ala2 KFC but 100% ISLAMIC n BUMIPUTERA....selepas di pujuk dan di rayu dgn bahasa 2 kesat oleh chan..akhir aku pun bersetuju ...mak aihh....org penuh giler...mati nk kena beratur.... -barisan yg menunggu utk membeli-

-after mengharungi onak dan duri dan beratur mcm pelarian hmpir 1 jam setengah ....berjaya juga dpt-

-fotogediks dulu yang penting -

- aku lapaq......tak mau tangkap gambaq dh -

thanks to shin chan coz belanja aku.....not bad la rasanya...n thanks coz sanggup balik sg petani dr UUM untuk bersama2 mengediks dgn aku..hahaha.....meet u this RAYA yerr...

1 comment:

f said...

darl

is dat 'fcuk' o sumthin from g4m tu?

ahaksz!

kem slam k

=)