HaPPy New Year 2011...

2010 dah berakhir.....kini muncul 2011


terasa kejap je masa berlalu...seperti semalam baru 2010 menjelma.....2010 memberikan begitu banyak pengertian pada aku...diuji Allah s.w.t dengan hanya menunjukkan sedikit sahaja kuasanya....dan aku redha dengan ketentuanmu itu. biarlah 2010 menjadi lipatan sejarah...hanya aku dan si dia simpan jadikan kenangan terindah......

Azam aku untuk 2011 ni


:: earn more money ::


: rezeki Allah s.w.t akan bagi pada yg berusaha :
-jadi aku akan berusaha-


:: Gold Coast ::


: my bushuk suggest ke sini :
jadi akan berusaha utk ke sana

:: VIOS ::

: aku dah ada kereta :
- cuma nk tmbh 1 lagi,utk kesihatan yg lebih terjamin -
# insyaallah #

:: ANUGERAH DEKAN ::: kena belajar bersungguh - sungguh untuk tingkatkan prestasi :
-thanks bushuk for the last sem u support me -

:: SUJUD ::

: semoga aku akan bersujud pada kiblat yang sama dan beribadat dengan lebih lagi :

:: CINTA ::
: 2010 memberikan moment indah dengan si dia ::
- 2011 nak teruskan moment indah itu lagi dengan si dia juga -
* x nk org lain * bushuknyer tak sama *


2010 satu tahun yg membawa pelbagai erti dalam hidup aku...sukar nak diungkapkan dengan kata-kata. Thanks 'bushuk' coz u support me all the time....
akan merindui 2010 yang begitu bermakna.......


dan mendoakan agar 2011 akan terus sukses dalam pelbagai perkara....untuk aku dan bushuk...also our family n frens.....
- insyaallah dengan izin Allah s.w.t -

No comments: