Bizzy Gaban

assalamualaikum semua.apa khabar?lama betul tak membelog kan ? just membaca blog kengkawang yg lain je...blog sendiri pun malas nak tengok.adat la or meniaga macam kojie ni.kais pagi makan pagi.kais petang makan petang.


eh aku ayam ker ?
bukan hanak ikan mak ker ?

alhamdulillah rezeki dari ALLAH s.w.t tetap ada...yang penting kna JUJUR,IKHLAS dan AMANAH dalam perniagaan..baru ada berkat....Insyaallah....                             




                            sedar tak sedar kejap jer puasa akan menjelma kembali minggu depan ?


yang tinggal hanya lah nafsu semata-mata ...betul tak ?



lawan lawan yi haaa.......
incik rizal mesti suka aku letak gambar ni.....dikatanya PO ni kembar aku...menghong...

so dikesempatan ini kojie mengucapkan selamat Berpuasa buat kawan2 sekalian...buat rakan2 blog dan pembaca2 blog kojie.....im sorry lama tak hapdate.....almaklum....BIZZY GABAN namanya...padahal duk umah membesarkan badan...

p/s : bulan puasa ni ada gathering kecik2 di Somban.....oh happy nya...rindu nk jumpa mulut bising mulut bising yg lain....
boleh bising tapi tak boleh puake bulan puasa nie

2 comments:

cik panadol said...

selamat berpuasa jugak kojie...
wah! tak sabar nk jumpe ko lg...

lagenda said...

anak hikan ke, anak hayam ker, janji masyuk dek..alhamdulillah..murah la rejeki ko kan. Sok lusa raya, ampau anak2 mak musti tebal kan..MUahahahaha