TriP TO JaYbEE

ni trip aku ke JB ...sempena tahun melawat johor..eh eh ader kena mengena ker.....actually aku ke jb utk pergi rumah kawan baik aku...aidil hafife roslan yg aku panggil dady....ader kenduri di rumahnya.....kenduri yg aku tak leh terima....kenduri nie tak patut buat...tapi kena buat juga....kenduri arwah untuk dia....family dier mmg happy sngt biler aku pergi umah dier....adik2 dady mmg happy coz antara org yg rapat dgn abg dorunk ader dgn dorunk..tmbahan pulak.....ape yg aku suka mkn...suka pakai semua lebih kurang sama je ngn dady...sekurang2nya terubat gak rindu dorunk pada abg dorunk...dan aku berjaya menghappykan family dady sekeluarga..termasuk pkcik2 n mkciknyer.....hari pertama aku kat sana ...sedey gak la...tgnk gmbr dady dlm album khas utk dia...gmbr aku ngn dia pun ader ..terharu laa...mlm tu family dia bawa aku jalan2 pusing jaybee......dorunk bawa tmpat yg dady suka pergi......mmg happy la...sbb mengimbau kenangan arwah dgn dorunk...terubat sket kerinduan mereka pada arwah..

.hari sabtu 26 julai 2008 ....hari tu kenduri bacaan yasin dan tahlil dibuat khas untuk dady....kuasa tuhan mmg besar...org yg sedekah kuih dan lauk pauk mmg cukup bnyk ....mengalahkan kenduri nikah pulak....ader gak org hntr kuih muih yg tak diketahui siapa gerangannya......naik 1kg aku hari tu..kerja mkn jer....mlm slps kenduri ..aku jln2 pusing jb wktu mlm dgn adik arwah n sepupu rapat arwah...best gak la jb erk.....

tapi kalau dady ader..mesti lagi best....menyesal rasa dlm diri ini..time dier ajak balik jb...aku tak nk ikut..dady bukan aku tak nk ikut..kau pun tahu kan aku bz dgn prgrm2 aku..tapi hasrat kau untuk bawa aku pusing2 jb dh terlaksana...walaupun bukan kau yg bawah ..tapi sekurang-kurangnya darah daging kau yg bawa...rindu sngt dgn kau......tapi itu bukan kali terakhir aku pergi jb...aku akn pergi dan terus pergi...................


ni time dlm bas nk ke jb...seat aku di atas engine....saborr je la......dr mc ke jb ....bertolak pukul 1.30ptg...smpai pukul 4.30 ptg...


sampai gak aku kat danga bay nie....asyik dengar cerita org jer kan.....not bad la

nie tmpat impian utk aku bekerja...hope so one day
ntah aper nama tmpat ni .....tapi cantik lerr jam nyer...



rindu la ngan gurl nie.....adik bongsu dady...rapat ngan aku masa di sana....acu comel la




adik2 dady yg laen...eh kurang sorang la...mana ayon nie...







pusara sahabat dunia akhirat diri ini...semadilah dirimu dgn tenang ya....

No comments: