dinding konpius

semalam takde keje aku tgk laa wall salah sorang yg suka mengetag org ni. dia bukan kwn aku, tapi suka beno mengetag kwn aku.

awal2 lagi profile pic dah gambar katun. apsal ni? takde keyakinan diri ke?

pastu setiap status dia asik laa tulis - login fb, alhamdulillah masuk rm500, masuk rm600, masuk rm400. ok...tak penah laa nak kata masuk rm5 ke, masuk rm50 sekalipun. bajet banyak jelah yea.

dan yg best tu dlm sehari balik dari shopping login dpt rm500, tgk buletin utama dpt lg rm500. masa tgk mentor dpt lg rm600.

amboiiii...kayanya kau. sehari bleh dpt rm1600, cuba sebulan?



kompem bleh tukar keta selalu khannnn...

yg tak boleh blah tu sket2 alhamdulillah, sket2 alhamdulillah. weiiiii rimas aku.

satu lagi ni lately ramai beno kwn2 aku yg suka bukak application "rahsia tarikh lahir pasangan anda" oleh DMFK laa katanya. tapi semuanya asik mengetag nama aku.

soalan aku : apasal aku kena tag sekali? ada kena mengena ke pasangan korang dgn aku ni? kompius sungguh laa.

memang laa boleh untag (sb aku mmg akan remove pun setiap kali dpt) tapi bila mood kelaut ni setiap benda tu akan menghanginkan aku laa kan.

ok lah...ok lah. sukati kau laa nak kata apa pun. tapi...

leh tak jangan menyemak kt wall aku

2 comments:

Lagenda said...

miahahaha..seb bek mak x de FB! Wakaka..selamat dr masalah dinding konpius nih!

kojie said...

mmg pun mak...konpius tol....mmg selamat mak takder fb..kalau tidak..lagi la meroyan agaknya....hahaha