Vlog & Malu

mana ai nk tutup muka ni...malu lah vlog dah keluar...

lepas ni keluar pergi kerja pakai macam ni lah....tak sanggup nak tunjuk muka

       


       lepas ni aku nk ber'blog' pakai topeng lah....
hahahahahaa

5 comments:

lagenda said...

hanak hikan makkkkkkkkkk!!!! Gojes ko nyah...

Halo..halooo.. sape nk book hanak hikan mak, mak ada contact nonya yek.. Sila cintact mak untuk berurusan!

Miahahahaha

Puteri Kasih said...

saya nak pakai topeng dah lepas ni....malunyerrrrrrrrr

Hermione Sakura said...

kan, kan. segan gle! aku tgk aku pny tadi byk betul gerakan tgn dan badan. huhu

Aiman Syazwan said...

wow sukee!!

mushroom said...

camne lah ko ley x malu nak vlog ni.. kalau aku dah segan da hhaha.. keep it up!