Day 3 : Los Angeles Part 2 Hollywood Oscar Night

Sepatutnya Hollywood Oscar Night ni kena pakai Tuxedo but aku tak bawa suit bukan x nak bawak tp memikirkan next destination aku selepas ni yang mana aku backpack celah mana aku nak letak tuxedo bagai tu, ikut nafsu serakah mmg aku nk beli satu suit Banana Republic or A|X murah sangat $230 mana nak dapat di KL, seluar, baju, coat and vest tp sbb fikir punya fikir, lupakan sbb susah nk angkut bawa nanti. ( menyesal x beli sebab boleh kirim org bawa balik - padan muka )

Hollywood Oscar Night Live from Hilton Aneheim Los Angeles 

depan Hilton ni actually Disneyland and sempena sambutan 60 tahun Disneyland ni dibuka 24 jam, orang yang ampun.   


so aku sarung ni jer, jaket with red pants and red shoes ok la kan dari pakai selipar. lalalala

siap red carpet yer n kena catwalk n snap pic mcm celebrity Hollywood. 
Pandang kanan snap snap snap
Pandang kiri snap snap snap 







kudos to management for this time mmg terbaik


menu for dinner



Star Club song - Sam Bunkface nyanyi


Pasta with Seafood


Herb Roasted Chicken with Grilled Salmon


Chocolate Boom Kebabom mmg sedap sampai aku habiskan Ari punya ...selera lain lain kan..
aku fanatic coklat.






bagus meja blkg boleh aku makan all the time


Tony Wickey - C.E.O Prudential Asia


balik je bilik ada Teddy Bear Harrods and Postcard London atas katil. Sweet sgt kan. Ini tandanya next trip adalah ke London. Jom join aku ke London tahun depan, kerja tahun ni...jom jom jom

No comments: